donderdag 22 september 2011

Lekker weer

Vandaag ben ik lekker vroeg thuis van de Uithof, en ik bedacht: laat ik die tijd eens gaan benutten om naar buiten te gaan. Lekker een stuk lopen door het kasteelbos of zo... Beukenootjes zoeken xD

Mijn fruitmandje ligt nu vol met perssinaasappels, en vanmorgen heb ik bij mijn ontbijt dus een heerlijk glas versgeperste sinaasappelsap op. Geperst met de nieuwe pers die ik van de week gekocht heb - want ja, toen ik met de inhoud van mijn fruitmand thuis kwam, bleek de gekregen pers kapot te zijn, het plastic van het tuitje was gebarsten. Nu heb ik een kleinere, die erg eenvoudig is, maar wel van metaal. En dus is hij een stuk steviger hoop ik.

3 opmerkingen:

Roelien zei

Ja, ik moet natuurlijk wel even reageren hè!

Sinaasappels zijn lekker, maar beukenootjes ook: geniet van deze mooie dag!

Groet Roelien (van Beukenootjes)

LLMM zei

Klinkt als een heerlijke dag, geniet ervan!

Anoniem zei

Heerlijk: een mooie herfst in een kasteeldorp. Je fantasie gaat spontaan met je op de loop!
Tussen de Veluwe en Utrechtse Heuvelrug: dat is echt genieten in de herfst!