woensdag 15 februari 2012

Have a Lovely Day

Lang heb ik geroepen dat valentijnsdag maar commercieel is. En eigenlijk vind ik dat nog steeds. Maar toch is het wel erg leuk om op zo'n dag te weten dat iemand van je houdt... Stiekem is het ook leuk om op zo'n dag toch romantisch mee uit eten genomen te worden.
Gelukkig wist ik dit niet helemaal van te voren, anders had ik me wel een beetje schuldig gevoeld dat Vriend zo veel geld aan zoiets uitgaf. Tenminste... Vriend vond het erg moeilijk niets te laten merken, en ik genoot er weer van dat hij zo zichtbaar plezier had in zijn 'verrassing' voor mij. En ach... waar we heen gingen kwam ik dan pas weer achter toen we er waren. Bij deze een pletknuffel en een kus voor mijn romantische schat. Vannacht bedachten we dat het volgend jaar toch maar de Burger King wordt, veel goedkoper. En het idee van bij elkaar zijn is wat telt. (maar toch vond ik het heeeel leuk en heeeeeeeeeel romantisch en zo. Zow, dat moest ik even gezegd hebben)

1 opmerking:

Roelien zei

Dat is toch leuk!

Echt Valentijn.....