donderdag 24 februari 2011

Huis schoon, en nu...

Ik weet gewoon niet meer wat ik met de rest van mijn vakantie aan moet. Nou ja, ik weet genoeg, maar ik heb het gevoel dat ik niets zit te doen.
er blijven nieuwe levels komen, en nieuwe spelletjes, en nieuwe topics om op te reageren, dus als ik wil kan ik hier eeuwig mee bezig blijven.
  1. Computerspelletjes spelen en forummen - hierbij blijven er nieuwe levels komen en nieuwe topics, dus na een paar uur ben ik nog bezig en heb ik niets uitgevoerd.
  2. Weblogs lezen en maken - waar over te schrijven als je niets doet? En lezen hoe goed mensen bezig zijn is dan na een tijdje ook frustrerend.
  3. Dingen haken/breien/knutselen - waarom heb ik altijd het gevoel dat ik iets anders moet doen?
  4. Enzovoort...
Ach ja, laat ik maar gewoon wat gaan doen en genieten van mijn vrije tijd...

Geen opmerkingen: