donderdag 24 februari 2011

Huis schoon, en nu...

Ik weet gewoon niet meer wat ik met de rest van mijn vakantie aan moet. Nou ja, ik weet genoeg, maar ik heb het gevoel dat ik niets zit te doen.
er blijven nieuwe levels komen, en nieuwe spelletjes, en nieuwe topics om op te reageren, dus als ik wil kan ik hier eeuwig mee bezig blijven.
  1. Computerspelletjes spelen en forummen - hierbij blijven er nieuwe levels komen en nieuwe topics, dus na een paar uur ben ik nog bezig en heb ik niets uitgevoerd.
  2. Weblogs lezen en maken - waar over te schrijven als je niets doet? En lezen hoe goed mensen bezig zijn is dan na een tijdje ook frustrerend.
  3. Dingen haken/breien/knutselen - waarom heb ik altijd het gevoel dat ik iets anders moet doen?
  4. Enzovoort...
Ach ja, laat ik maar gewoon wat gaan doen en genieten van mijn vrije tijd...

1 opmerking:

Unknown zei

Dit is nie meer nuus dat DR Ryk van wealthylovespell@gmail.com 'n man is wat deur God gestuur is om die eensame, onderdrukte, verlate en gebroke harte te help nie. Ek het onlangs kommentaar gesien hoe hierdie man help om verlore liefde in 'n baie kort tydjie te herstel en ek is lankal depressief, want ek het my man na 'n ander verloor. Ek het kontak gemaak met hom en ek het gesê ek sal resultate in 2 dae kry, maar ek het dit eintlik nie glo nie, soos ek dit van ander gehoor het wat ek gekontak het en tog niks anders as tot my grootste verrassing nie, het alles gebeur soos belowe en ek kon Moenie hierdie vreugde hou nie, maar het daartoe gelei dat hierdie blog gepraat het oor die goedheid wat deur dr. wealthy aan my gewys is. As jy verlore of verward is, bekommer jou nie meer nie en kontak Dr Ryk op wealthylovespell@gmail.com of jy Whatsapp hom. + 2348105150446 Hy is God gestuur.?