maandag 2 januari 2012

En we beginnen weer!

De feestdagen zijn nu echt voorbij, mijn bijbaantje bij de post ook, dus nu is het tijd om een aantal dingen weer bij te werken. Zometeen begin ik maar vast met het opruimen van mijn kerstboom; eigenlijk moet die tot 6 januari blijven staan officieel, maar komend weekend ben ik jarig, dus druk genoeg. En hoewel de kerstboom weghalen voor mij niet veel tijd zal kosten, want het is een klein en makkelijk dingetje, zal je net zien dat het er niet van komt. De lichtjes laat ik misschien nog even hangen.
plaatje van www
Dan moeten er boodschappen gedaan worden - dingen als chips en spul voor cake ingeslagen worden voor mijn verjaardag. Vanmorgen kan ik daarvoor het autootje lenen, zodat ik naar een plaats verderop kan, waar een A.ldi en een Appie naast elkaar zitten (en een hema, oh oh!) Gelijk breng ik ook Zusje naar het station van de dichtbijzijndste grote plaats waar een trein naar het Verre Noorden vertrekt. Jammer dat ze weer even weg gaat, maar samen in de auto zitten is natuurlijk super gezellig ;-)

Oh ja,en de badkamer moet ook eens nodig weer schoongemaakt worden. Met mijn studie en werken naast elkaar kwam ik aan dat soort dingen net niet meer toe. Maar wedden dat hij straks mooi schoon is! (Oh, en mam, wees gerust... de afgelopen maand heb ik de wc en zo heus wel schoongemaakt xD alleen het uitgebreidere ging niet)

2 opmerkingen:

LLMM zei

De kerstboom is hier ook al weg hoor! Volgens mij maakt het niet uit wanneer je hem weghaalt, zolang het maar niet NA driekoningen is. Hij viel toch al uit.

L zei

Gisteren ook hier de kerstboom weggehaald, wel weer een beetje kaal in huis...