maandag 29 augustus 2011

Onverwachte wendingen...

Ik had eigenlijk een heel verhaal getypt, een erg grappig verhaal. Over iemand die ik ken, die stomme dingen uithaalde om even bij mij een biertje te komen drinken. Want dat heeft hij drie jaar of zo geleden eens beloofd.
Maar omdat ik niet zeker weet dat hij niet in de problemen komt als ik het hier neerzet, heb ik het toch maar weer weg gehaald. Het blijft even een binnenpretje. Ik hoop dat hij op tijd terug gekomen is. (Nee, dat biertje heeft hij niet op, had hij geen tijd voor. Hij zat net en moest gelijk weer terug.)

Oh ja, ik ben trouwens achter mijn 'rooster-probleempjes'. Ik zit inderdaad in A, niet in C, en A heeft mijn SLB-er en niet die andere aardige docente. Vanmorgen zat ik dus in het verkeerde lokaal, die docente had eigenlijk maar twee leerlingen in de klas moeten hebben. Ze vond drie al zo weinig...

4 opmerkingen:

LLMM zei

Daar is ook niet zoveel aan zeg, als je maar twee of drie leerlingen les moet geven... Nou ja, in ieder geval mooi dat je nu weet hoe het zit.

Mevrouw Williams zei

Saai met zo weinig leerlingen ;-) in het begin is het vaak uitzoeken heb ik het idee met die roosters.

Anoniem zei

Wat weinig leerlingen! Maar succes op school ;)

Liefs,

lien zei

Succes in je nieuwe schooljaar, hopelijk wordt het heel gezellig!
En lekker genieten van je binnenpretje... :):)