maandag 3 oktober 2011

Home Sweet Home

Elke keer 's avonds, als het te donker is voor mooie foto's, denk ik: oh ja!
Gelukkig heb ik nog een leuke foto die hier eerder gestaan heeft, van mijn balkonnetje.
De barkruk kreeg ik ooit van mijn opa en oma. Hier in het hoekje binnen staat er nog een, geel geverfd, en Zusje heeft er ook twee. het effect met een paar plantjes er omheen vind ik geweldig!

Ook heb ik foto's van mijn keukentje. Inderdaad, _tje, hij is erg klein - maar groot genoeg voor alle leuke dingen die ik wil doen. Bijna allemaal tenminste, ik heb geen oven. Maar ik kan wel pannenkoeken bakken.

En thee zetten.

Wie hier wel eens geweest is, weet: ik ben gek op thee! Broertje smste vanmiddag, niet 'kan ik van de week een keer iets komen drinken', maar 'kan ik van de week een keer thee komen drinken'. Dat zegt genoeg, toch?

2 opmerkingen:

Mevrouw Williams zei

Ik ben ook dol op thee, spaar theepotten en ben nu extra gelukkig herfststorm is weer terug in de schappen!

Lisette zei

Leuk dat je me gaat volgen! Ik volgde jou al een tijdje anoniem (toen ik nog geen blog had) wat een kleine wereld! ;-)