zaterdag 3 december 2011

Blog bijwerken

Ik heb het in ieder geval door, hoe ik mijn andere blogjes onder de tabbladen krijg. En ik vind het ergens best leuk: dingen uitproberen, zodat ik mijn blog uit kan breiden en kan verbeteren. Aan de andere kant merk ik dat ik vaak ook niet genoeg geduld heb. Of misschien bang ben om dingen te veranderen die niet veranderd moeten worden.

Zo wil ik al lang een andere achtergrond. En ja, ik ben sites tegen gekomen met hele leuke achtergronden, en de html-codes daar dan van en zo. Echt hele leuke achtergronden, waarbij mijn vingers gaan jeuken om het ook uit te proberen. Maar dan kan ik vervolgens niet vinden hoe ik zo'n achtergrond op mijn weblog krijg!

Ach ja, ik ga dus nog even puzzelen. Als jullie mijn blog kwijt zijn, weten jullie hoe het komt xD Ondertussen kunnen jullie nu wel heen en weer klikken van hier naar mijn andere blogjes en terug.

2 opmerkingen:

Mevrouw Williams zei

Leuk is dat he..dat knutselen met een blog en dan ineens van alles kwijt zijn ;-)))
Succes ermee

L zei

Ik kijk ook af en toe voor (kleine) veranderingen...maar ik ben een beetje een bangerd, ik ben bang dat ik dan alles kwijt ben...

Succes met het "pimpen" van je blog!
Het Sara Kay plaatje brengt veel herinneringen boven, toen ik een klein meisje was zag je veel van haar.

Fijn weekend!