donderdag 15 december 2011

Boeken

M'n huisje lag er al vol mee, en het lijken er steeds meer te worden. Een keer heb ik een hele doos vol gekregen, maar meestal gaat het niet zo hard. Vorig jaar kon ik een bedrag besteden bij bol.com, in mei kreeg ik er een paar in Londen, omdat ik mee ging op excursie met m'n stage zonder er iets voor terug te krijgen (duh, welke anglofiele student grijpt de kans om gratis naar Londen te gaan niet aan???), toen kreeg ex een bon voor de kringloop, terwijl er niets nodig was... (z'n dochtertje had ineens een kast vol kinderboeken, en ik had er ook een paar bij), in september was he boekenfestijn in Utrecht, en zo werd het steeds stukje bij beetje meer.

Mijn zogenaamde 'Mount to be Read', zoals het in bookcrossing-jargon heet, was dus al aardig. Toen gingen we met een meeting naar het boekenfestijn in Zwolle, en hoewel ik mezelf in kon houden, kwamen er toch weer  twee boeken bij. Dat was nog te overzien... tot ik weer als kerstpakket van mijn stage voor een bedrag boeken uit mocht zoeken. Weer twee boeken erbij, en dit keer zijn het een heel dik boek, en een boek dat niet heel snel schijnt te lezen... ach, m'n berg met boeken is weer een beetje hoger, voorlopig blijf ik lezen!