zaterdag 17 december 2011

Kerstkaarten

Schattig zijn ze he, die hele, hele, hele kleine kerstkaartjes...
Maar man, wat een @#%$#% dingen om te bezorgen! Ze vliegen overal tussenuit, zitten overal tussenin, en als de ontvanger dan ook nog zo'n brievenbus met een klepje aan de achterkant heeft krijg je ze nauwelijks naar binnen...

Verder viel het bezorgen vandaag gelukkig mee, met mijn toch nog wat pijnlijke knie. Vanmorgen hoorde ik iedereen zuchten en steunen over hoe veel post er was vandaag, en degene die hier bezorgt zag ik vertrekken met 6(!!!) fietstassen volgeladen met post (gelukkig werden de tassen door iemand gebracht), dus ik hield mijn hart vast. Maar bij mij bleef het bij netjes twee tassen, die lang niet zo zwaar waren als vorige week (laat staan zo zwaar als donderdag, toen ik met fiets en al omkletterde, vandaar die nog steeds zere knie). Ik heb maar een paar buitjes over me heen gehad, waarvan na een paar minuten het eind al in zicht was, en een hoop zon om weer op te drogen. Dus.... ondanks de schattige, kleine kerstkaartjes, als het elke dat zo gaat als vandaag hoor je mij niet klagen!

3 opmerkingen:

LLMM zei

Ik kan het me heel goed voorstellen! Nou ja, straks is het weer voorbij :-) Sterkte nog even!!

Barbaramama zei

OEPS....dit jaar verstuurde ik ook van die %#&#-kleine kaartjes! :)

Sorry daarvoor ;))

L zei

Succes verder met het bezorgen!