donderdag 31 maart 2011

Toch naar de Bodyshop en spierpijn...

Er was deze week eindelijk een grote fles douchegel op, maar mijn voorraad is toch ook weer een beetje aangevuld. Tot zo ver mijn voornemen om voorlopig niet meer van dat spul in huis te halen, omdat ik genoeg heb staan. Want vlak voor de ene fles leeg was, zag ik dat leuke berichtje op twitter: met een lege fles kan je donderdag bij de Bodyshop een gratis proeffles Earth Lovers douchegel halen! (dus als je nog ergens een lege fles douchegel vandaan kunt vissen, ren!) Ik moest er toch nog zijn om lippenbalsem te halen voor mijn moeder, en ik had die ene lege fles, dus dat kon ik mooi combineren! Het was dus wel een gratis flesje, dat scheelt.

Ondertussen heb ik gigantische spierpijn in mijn armen, maar dat is mijn eigen schuld. Toen ik gisterochtend de folders door zat te bladeren, zag ik een geweldige aanbieding van de supermarkt, 8 anderhalve liter pakken dubbelfris voor erg weinig. Vriend en ik bedachten dat dat wel handig was, maar daarna niet meer aan gedacht. Tot ik voor een paar dingetjes naar de supermarkt liep, terwijl vriend even de friteuse schoon ging maken, want dat werkje stond al een week op hem te wachten. Toen zag ik ineens die dozen staan, en ik zag dat de aanbieding behoorlijk hard ging. Dus ik een doos mee genomen, en naar huis gesjouwd, zonder mijn sterke schat even te bellen voor hulp - of te wachten tot hij vandaag mee kon. Nee, ik wou laten zien dat ik een sterke, onafhankelijke vrouw was. Nu zijn mijn armen aan het muiten: zij vinden me lang niet zo sterk en onafhankelijk als ikzelf, en vinden dat ik het gewoon aan de sterke man over had moeten laten haha.

Geen opmerkingen: