vrijdag 25 maart 2011

Wild Breien

Ik had er al wel vaker op internet over gelezen: wild breien. 
Dus stukjes breien om de omgeving te versieren.
Afgelopen dinsdag kwam ik dit voor het eerst in het wild tegen, 
in Leidse Rijn, toen vriend en ik naar de voedselbank gingen. 
Daar zaten de gebreide stukjes aan een boompje bij de parkeerplaats.

Vanmorgen heb ik voor het eerst mijn eigen stukje gemaakt, voor aan de brievenbus. 
Ik had ladingen blauwe wol over die ik nergens voor gebruikte, 
en ineens ging er een lichtje branden, getriggered door wat ik deze week gezien heb. 
Ik bedenk net dat ik een foto had moeten maken, maar helaas, dat is hem niet geworden.
Dus bij dit bericht maar een ander mooi wildbrei plaatje.

1 opmerking:

Anoniem zei

Dus dit is wildbreien. Ik liep een tijdje geleden in Rotterdam en toen vlak voor een leuk winkeltje waren alle lantaarnpalen volgebreid. Heel leuk om te zien, met allemaal verschillende kleurtjes.