zaterdag 28 mei 2011

Drukte

Het probleem met de meegewassen telefoon is is gelukkig opgelost. Nee, hij doet het nog steeds niet, maar mijn schoonzusje had nog een 'oude' maar hele mooie, als nieuw uitziende telefoon voor me liggen, die ze toch niet meer gebruikte. Heb toen ik thuis was meteen naar mijn ouders gebeld om het goede nieuws te vertellen, helemaal omdat ik twee van die mooie telefoons mee kreeg. En mijn zusje had ook een nieuwe nodig, die van haar is oud en begint van ellende bijna uit elkaar te vallen. Dus ik kan haar blij maken met de andere telefoon. In ieder geval klink ik met mijn nieuwe telefoon aan de andere kant een stuk duidelijker dan met het oude bakkie van mijn vriend - hoe lief het ook was dat hij die nog had liggen voor me, het ding was enorm oud. Met het mobieltje dat ik nu heb kan ik gewoon weer overwegen om volgend jaar een sim-only abo af te sluiten, zoals ik van plan was vóór het was incident.

Verder heb ik gisteren mijn nieuwe bril en zonnebril opgehaald bij de H.ans. Ik moet wel aan mijn nieuwe bril wennen hoor. Het montuur is een stuk lichter dan mijn oude, en de glazen zijn groter en ronder. Ik kan niet meer over mijn bril heen kijken naar Vriend toe haha. Ook was mijn cilinder sterk veranderd, dus toen ik mijn nieuwe bril op zette voelde ik me ineens wel erg lang. Dat loopt toch raar zeg! Maar nu zijn mijn ogen alweer wat meer aan de nieuwe bril gewend, en al na een halve dag met de nieuwe bril besefte ik: met die oude had ik aan het eind van de dag regelmatig een schemerende hoofdpijn. Soms zo weinig dat ik het niet eens echt merkte, maar na een halve dag nieuwe bril voelde mijn hoofd een stuk beter. Grappig hoe sommige dingen er in kunnen sluipen, en je er pas later achter komt dat dat zo was.

Boodschappen zijn gedaan, en we hebben een verjaardagscadeau voor de dochter van Vriend gehaald (een 'nieuwe' fiets van MP), die ze vandaag nog niet mag zien... Vriend is erg druk geweest om precies de goede fiets voor haar te vinden.
Zometeen komt hij thuis met haar, dan gaan we lekker ontbijten, en dan gaan we naar mijn ouders toe: verjaardag van mijn broertje vieren! Ook vandaag wordt dus weer een drukke, maar ontzettend leuke dag.

1 opmerking:

LLMM zei

Ik kan me voorstellen dat die bril even wennen is, maar het is wel veel prettiger als je die hoofdpijn niet meer hebt. Dat is toch wel echt heel erg vervelend!