zondag 27 november 2011

Broertje is weer thuis!

Vandaag ben ik de hele dag op pad geweest. Nou ja, echt op pad niet, maar ik werd wel al om half 8 opgehaald door mijn ouders om naar Schiphol te gaan, waar mijn broertje zou landen.Gisteren is hij vertrokken uit Zambia.

Na anderhalf uur op het vliegveld gingen we, met broertje er deze keer bij, weer terug naar ons dorpje, waar ik gezellig de rest van de dag bij mijn ouders ben geweest. Soms minder gezellig omdat ik voor morgen een boek uit moest hebben. Gelukkig is de rest wel gewend dat ik zit te lezen, zeker als het een leuk boek is als Bridget Jones's Diary. Nou, ik heb hem dus uit gekregen, met gemak, terwijl broertje even bij sliep. Het schijnt niet zo lekker te slapen in een vliegtuig.

Nu ben ik weer thuis, en zit ik lekker onder een fleece-dekentje. Na twee dagen afwezigheid en een nacht tussendoor was mijn appartementje toch aardig afgekoeld.

2 opmerkingen:

LLMM zei

Toch altijd fijn, als iedereen weer veilig thuis is. En Bridget Jones lezen is idd geen straf!

L zei

Fijn dat hij weer veilig thuis is!
Ik heb het boek niet gelezen, wel de films gezien en vond die erg leuk!