maandag 21 november 2011

Na meer dan een jaar...

Nee, hoor, ik stop niet, het begint eigenlijk net leuk te worden ;-)
Maar vandaag besefte ik ineens dat mijn blog al meer dan een jaar bestaat! Om precies te zijn, 24 september 2010 schreef ik mijn eerste stukje. Nou vind ik zelf 2010 niet helemaal meetellen hoor... Ik begon in het Engels, en had dat jaar nog geen volgers. Lezers durf ik niet zo hard te zeggen, maar ook die waren over een maand op een hand te tellen (terwijl ik voor vandaag de teller al op 54 zag staan daarnet, word er spontaan verlegen van!)

Vandaag is het vooral een mistige dag hier. En niet alleen hier als ik de radio mag geloven. Onverwacht was ik vandaag thuis, heel lekker op zich, maar wel met een watterig, duffig hoofd en na een nachtje weinig slaap. Maar goed, heb daarstraks al even bij geslapen ;-) Is wel zo handig als ik straks een beetje fris bij de verjaardag van mijn oma wil zijn. En ik heb film zitten kijken: Julie & Julia. Dat was ik gisteravond eigenlijk al van plan, omdat m'n vader 'Out of Africa' aan had gezet, ook met Meryl Streep. Was er helemaal voor in de stemming dus, maar net aan de late kant weer thuis om een hele film te kijken, en stiekem ook te gaar. ?Zojuist heb ik Amelie aangezet, maak gewoon een gezellige-film-marathon van mijn onverwachte thuis-dag...

6 opmerkingen:

LLMM zei

Gefeliciteerd!!! Volgens mij volg ik jou wel ongeveer zolang als je in het NL schrijft op dit blog :-) En dan lees ik natuurlijk ook! Veel plezier nog vandaag, maar dat lukt vast wel. Als ik dat zo hoor, zou ik best willen ruilen!

pourquoi pas ??? zei

Hoi lieve Jantine je doet al iets voor me hoor door je lieve en trouwe reacties.
Out of Africa vond ik zo mooi. Amelie heb ik nooit leuk gevonden terwijl iedereen er weg van is. Julie en Julia ken ik niet ga even opzoeken waar t over gaat. veel liefs van mij en geniet van je vrije dag. Hélène

Anoniem zei

Kom hier voor het eerst en kan je meteen al feliciteren met je blogverjaardag. Keep on blogging! Julie en Julia, de film, staat hier ook op het programma binnenkort.

Kniepertie zei

Lekker opknappen met een filmpje, goed idee meis!
groet

Vlijtig Liesje zei

Gefeliciteerd met je mijlpaal!

L zei

Nog van harte! Ik lees graag bij je!
Af en toe is het heerlijk om filmpjes te kijken.