dinsdag 1 november 2011

Nanowrimo

Nanowrimo staat voor national novel writing month.
Vorig jaar heb ik een poging gedaan hier aan mee te doen. Het is me toen niet gelukt, maar ik vond het wel erg leuk - helemaal omdat ik al jaren (zo'n 15 jaar of zo?) roep dat ik later schrijfster wil worden... Dus dit jaar doe ik gewoon weer een poging! Geen idee of het nu wel gaat lukken om in een maand tijd aan de 50.000 woorden te komen, maar ik doe mijn best. En ik zit al op de 829 woorden nu, dus ik voel me heel actief.

5 opmerkingen:

LLMM zei

Ik las er net toevallig op Facebook iets over en vroeg me al af waar die afkorting voor stond! Nu weet ik het :-) Ga er ook eens naar kijken, klinkt wel leuk!

Kniepertie zei

Hola, heb je je blogje van vandaag ook meegerekend? Wel doen hoor!!!!;-) Suc6

Roelien zei

Ja! Goed idee hoor..ik doe ook mee.

L zei

Suc6!

Unknown zei

Wat leuk! Succes!! Enne.. eh ja, zelfs de Hogeschool Utrecht is groot ;-)