zaterdag 23 april 2011

Buzzer

Geweldig, ik zit over de 1,000 pageviews! Om dit te vieren ga ik iets bedenken... daar ben ik al een week mee bezig, maar ik weet dus nog niet wat. ;-)

Zo'n vier maanden geleden heb ik me aangemeld voor Buzzer, op aanraden van een kennis. Leuk, dacht ik! Producten proberen, zonder dat je ze meteen hoeft te kopen - en dan aan anderen vertellen wat je ervan vindt. Ja, dacht ik... Want tot nu toe komt daar echt nog niets van terecht. In deze vier maanden zijn er al verschillende campagnes geweest, maar ik word gewoonweg niet uitgenodigd. 'Je moet natuurlijk wel meteen reageren als je een uitnodiging krijgt', aldus de kennis, maar daar zit het hem niet in. Als ik er eentje had gehad, dan had ik gereageerd, zo snel mogelijk! Maar ik krijg er gewoon geen een. Ik hoor ook op internet allemaal positieve verhalen over buzzer, maar die van mij is gewoon puur negatief. Ik word genegeerd, en niet zo'n beetje ook. Mijn inschrijving had totaal geen zin, want ik ben niet interessant genoeg blijkbaar. En ja, daar word ik sacherijnig van.

1 opmerking:

LLMM zei

Dat is inderdaad niet echt leuk :( ik heb ook een tijdje niets gehoord, maar heb in de afgelopen tijd weer drie campagnes gedaan. Vandaag kwam de nieuwe sap van CoolBest binnen, dus die ga ik de komende tijd bussen. Wel ben ik al heel lang lid, al vanaf dat ze ermee begonnen. Ik denk dat ik in iets van vijf of zes jaar tijd iets van 10 campagnes gedaan heb.