zaterdag 30 april 2011

Koninginnedag

Vanmorgen was het raar wakker worden; mijn eerste koninginnedag die ik niet wakker word in het dorpje waar ik ben opgegroeid. Daar wordt op deze ochtend altijd luilak gevierd, door met brommertjes zonder uitlaat rond te scheuren. De laatste jaren kwamen ze niet meer door de straat, omdat ze op de Dorpsstraat midden in het dorp moesten blijven. Maar vorig jaar verhuisde ik naar een hofje tegen de Dorpsstraat aan. Dat deed me besluiten om dit jaar toch maar lekker rustig bij mijn vriend te blijven slapen tijdens de koninginnenacht, want wat een herrie!

Vriend is zijn dochtertje aan het halen, en dan gaan we er natuurlijk een feest van maken! Leuke dingen doen, en rondstruinen op de rommelmarkt. Misschien komen we nog wel een koopje tegen, of ik een paar boeken. Volgens mij haalt Vriend wat dat betreft nu al de griezels, want we hebben nog steeds geen boekenkast. Wel mee bezig, maar als je met een laag budget iets leuks wilt vinden heb je geduld nodig...

In ieder geval, ik wens iedereen een fijne koninginnedag!

2 opmerkingen:

LLMM zei

Bedankt voor de award, heel leuk!! Ik hoop dat je nog een beetje leuke koopjes hebt kunnen vinden op de rommelmarkt :-)

Anoniem zei

Hoi,
ik hoop dat je een hele fijne dag hebt gehad.
Ja films kijken is een van mijn grote hobbies, jammer genoeg wel een dure hobby, maar we gaan alleen voor films die we echt in de bioscoop willen zien voor de effects en anders kijken we ze gewoon van dvd die we huren.
Een hele fijne dag.