vrijdag 15 juli 2011

On my mind: every-day things

Vanmorgen toen ik wakker werd, was het droog. Omdat het hoog tijd was, heb ik mijn dekbedovertrek in de was gestopt, en deze heb ik later op kunnen hangen buiten op mijn balkonnetje. Heerlijk dit weer, en vanavond kan ik onder een buiten gedroogd dekbed slapen!

Ook ben ik er nog even op uit geweest met mijn broertjes. Ik had nog een ring en kapotte oorbellen die ik niet meer draag, dus die ging ik verkopen bij een juwelier. Want waarom zou ik ze laten verstoffen... Terwijl er nu weer wat meer geld op mijn spaarrekening staat, en die moest nodig worden aangezuiverd. Broertje verkocht daar een oud kapot kettinkje van mijn moeder, en van dat geld mochten we ergens koffie gaan drinken, wat we heerlijk ontspannen hebben gedaan. Ook heb ik twee dvd's gehaald, de films Amelie en Julie & Julia. Die laatste heb ik al aangezet, een heerlijke feel-good film. Zometeen lekker macaroni eten, en vanavond Harry Potter kijken, en dan is mijn dag weer voorbij. Oh, het lijkt me ook handig om mijn bed nog op te maken, anders slaap ik nog niet onder dat buiten gedroogd dekbed!

Thanks, Rhonda at down-to-earth, for sharing this On My Mind concept. Anything on your mind? Share your link here or on down-to-earth.

1 opmerking:

Mevrouw Williams zei

julie en julia is een geweldig film maar of je macaroni dan nog smaakt, je krijgt vast zin om iets heel culinairs te maken ;-)