zondag 3 juli 2011

Rustig maar druk weekend

Dit weekend was er een zonder veel verplichtingen. Frumpie was druk met het afkrabben van de platen voor, voor de schilders die deze zomer gaan komen. Nou ja, druk, hij is er maar twee uur mee bezig geweest. Het waren zes platen, en de schilders rekenen vijftig euro per plaat, en deze kosten zouden niet, zoals het schilderen zelf, door de vve betaald worden. Tel uit je winst, Frumpie heeft 'even' 300 euro verdiend in twee uurtjes! Hij is verder nog erg veel bezig geweest met schilderen achter, want dat moest erg nodig gebeuren. Gelukkig vond hij goede verf in de juiste (nou ja, bijna) kleur in zijn schuur, dat hij kon gebruiken. De verbetering is erg goed zichtbaar. En mam, morgen maakt hij het af, dus ik zou maar vast verf regelen, want als Frumpie de slag eenmaal te pakken heeft...

Om maar niet in de weg te lopen, of zelf beschilderd te worden ;-), heb ik aardig wat gelezen en achter de computer gezeten. Heerlijk, weer een boek van mijn 'mount to be read' uit! En ik ben erg druk aan het haken geweest.

Dus uiteindelijk was dit een heerlijk weekend waarbij ik niets hoefde, maar heel veel heb gedaan.

Geen opmerkingen: